Ostróda Reggae Festival

Ostróda Reggae Festival. 2018-07-13 10:12.

Powróciliśmy! cali , zdrowi i zmęczeni hihi xD spędziliśmy poza domem 5 dni! Wybralismy się na Mazury, do urokliwego miasta Ostróda, gdzie juz po raz 18. odbywał się festiwal reggae. Dla naszych podopiecznych do niesamowita przygoda! Nie dość, że spędzają czas ze znajomymi, bez rodziców to jeszcze przechodzą szybki kurs samodzielności! Podróżowaliśmy pociągiem, z przesiadkami. Ot, normalnie. Musieliśmy ze stacji PKP dojść na pole namiotowe objuczeni bagażami, w słońcu i znoju. Gdy nareszcie zdjęliśmy plecaki z umęczonych ramion...trzeba było rozbić namioty! Nie ma taryfy ulgowej, chce się gdzieś spać, trzeba sobie miejsce noclegu uszykować! Byliśmy głodni? Trzeba było sobie posmarować kawałek chleba pasztetem lub humusem. Taki wyjazd to też podróż w głąb siebie, kiedy to uczymy się życia, doświadczamy, zaznajemy! Oczywiście na festiwalu najważniejsze są KONCERTY!!! Z radością tańczyliśmy, poznawaliśmy nowe brzmienia, byliśmy razem. Bo co istotne - podczas takiego wyjazdu jesteśmy silni silą najsłabszego! To tempem najwolniejszego członka grupy idzie całość grupy, podczas koncertu ustawiamy się tam, gdzie będzie bezpiecznie dla naszego kolegi na wózku, wybieramy miejsce rozbicia namiotów blisko toalet bo jeden z naszych kolegów często w niej korzysta... wspomnień mamy wiele! ale mam wrażenie, że jednak najważniejszym jest WSPÓLNOTA. Pozdrawiamy w rytmach reggae! Fundacja Otwarcie